Systém Emmets

Zajišťuje průběžný přehled o činnosti zaměstnanců pracujících samostatně na externích pracovištích. Umožňuje evidenci vykazované práce pomocí aplikace přístupné přes webový prohlížeč nebo Android aplikaci (smartphone, tablet), případně pomocí SMS zprávy v případě nedostupnosti datového připojení. Na základě evidovaných výkazů jsou v systému automaticky vytvořeny sestavy, které slouží pro kontrolu odvedené práce.

Hlavní funkce systému Emmets

  • Evidence vykázaných činností
  • Evidence pracovišť / zákazníků
  • Evidence zakázek s jejich historií
  • Evidence zaměstnanců
  • Alokace zaměstnanců na pracovištích
  • Objednávka požadovaných činností s možností zaslání notifikace před začátkem činnosti
  • Zadávání reklamace odvedené práce
  • Kontrolní seznamy vykonávaných aktivit na pracovišti
  • Kontrolní reporty (lze zpřístupnit zákazníkům)

Přehled hlavních funkcí mobilní aplikace Emmets pro evidenci pracovních výkazů

  • Výběr příslušného externího pracoviště
  • Kontrola předchozích výkazů práce pro dané pracoviště
  • Nafocení místa / předmětu činnosti před započetím práce
  • Provedení požadovaných činností dle kontrolního seznamu
  • Zaznamenání vykonaných činností
  • Nafocení místa / předmětu činnosti po skončení práce
  • Doplnění dalších informací (automaticky či ručně, např. kontaktní osoba, GPS souřadnice)
  • Zaznamenání celkového času činností
  • Synchronizace dat s webovou aplikací

Kontaktní formulář / Dotaz na ceny